piątek, 22 lutego 2013

Home office

Dobry wieczór,

Od kiedy jestem mamą widzę jaki to przywilej móc pracować w domu. Jednak aby ta praca była wydajna, aby nie rozpraszały nas domowe sprawy, należy dobrze zorganizować sobie domowe biuro. Powinno być wygodne i funkcjonalne, ale również takie, w którym miło spędzamy czas. Kilka drobiazgów może sprawić, że praca stanie się przyjemniejsza. Od kiedy zaczęłam pisać blog stworzyłam sobie małe home office. A jak wygląda Wasze domowe biuro? A może dopiero szukacie pomysłów na własny kąt do pracy w domu. Zatem zapraszam.



Foto: Ula Michalak













Źródło: freshome.com, blog.stylizimo.com, http://blancointeriores.blogspot.com



1 komentarz:

  1. Już szukam ściany na której to urządzę, nawet pewien stolik mi się przypomniał. Chodzi mi to po głowie cały dzień, muszę tak mieć.

    OdpowiedzUsuń